Werkt u al met eHerkenning?

Met een eHerkenningsmiddel, de opvolger van ‘DigiD voor bedrijven’, logt u op 1 manier veilig in bij alle aangesloten organisaties.

Steeds meer instanties maken de overstap naar eHerkenning. Denk aan de Belastingdienst, Dienst Wegverkeer (voorheen RDW) en de Kamer van Koophandel. Door de overheid wordt eHerkenning verplicht gesteld.

Een aantal voordelen van de eHerkenning zijn:

-U heeft één veilige digitale sleutel voor het communiceren met verschillende instanties. Voor het aanvragen van subsidies of vergunningen, maar ook voor bijvoorbeeld de Berichtenbox op het Ondernemersplein. Makkelijk en overzichtelijk in 1 account.

- Door vergunningen, subsidies en andere tijdrovende zaken slim online te regelen, bespaart u tijd en geld.

-Via machtigingen kunt u collega’s en externe partijen toestemming geven om namens u online te handelen.

Om eHerkenning aan te vragen kunt u terecht bij een zestal erkende leveranciers, deze vindt u via de website eherkenning.nl.

Let op! eHerkenning is er in diverse veiligheidsniveaus, controleer daarom goed welke u moet aanvragen voor de dienst die u nodig heeft.

Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Door Nickey Hogenboom op 23/11/2018

Overige nieuwsartikelen