Amace, your next level

Amace is een innovatieve dienstverlener in de accountancy. Wij creëren vrijheid voor onze relaties. Financiële vrijheid, maar wij zijn ook die strategische sparringpartner die je verder brengt. Your next level.

Over Amace

Wij bieden onze relaties zoveel mogelijk 'vrijheid'​: al onze activiteiten zijn er dan ook op gericht om onze relaties zoveel mogelijk te ontzorgen. Wij zijn dan ook erg betrokken bij onze relaties, begrijpen hun onderneming en de personen daarachter. Wij gaan veelal net iets verder en krijgen het onmogelijke voor elkaar. 

Wij communiceren in een voor de ondernemer begrijpbare, heldere taal en bieden kwalitatief hoogstaande dienstverlening die we op een praktische wijze vormgeven. Daarbij zijn wij gespecialiseerd in het op maat leveren van financiële en fiscale diensten aan ondernemers in het midden- en kleinbedrijf.

Met ons jong, dynamisch en gedreven team van ca. 30 professionals zijn wij de experts op ons vakgebied. Innovatie is voor ons een ‘must’ en wij zijn er dan ook continue op uit om ons zelf en de processen te verbeteren. Wij doen dit met veel plezier: plezier met ons team, maar juist ook met onze relaties. 

Amace, your next level.

Wat wij doen

Audit & Assurance

Het verkrijgen van zekerheid bij de jaarrekening kan een wettelijke verplichting zijn. Wij beschikken over een WTA-vergunning en een professioneel audit team staat klaar om een audit voor u te verzorgen. De divisie Audit & Assurance houdt zich bezig met verschillende assurance-opdrachten. Deze opdrachten kunnen bijvoorbeeld bestaan uit:

  • Controleverklaring bij de jaarrekening;
  • Controleverklaring bij een subsidieverantwoording;
  • Beoordelingsverklaring bij de jaarrekening;
  • Bijzondere controleverklaringen zoals bijvoorbeeld een oplageverklaring, verklaring verzekerd belang.

Wij hanteren een risicogerichte controle-aanpak, waarbij wij werken met geavanceerde software die naadloos kan communiceren met uw administratieve software. De accountantscontrole zullen wij uitvoeren, waarbij efficiëncy, doortastendheid en kwaliteit bij ons hoog in het vaandel staan. Op een pro-actieve wijze denken wij mee met uw organisatie, de gesignaleerde risico's en risicobeheersing met als doelstelling de primaire processen binnen uw organisatie verder te optimaliseren. 

Transaction services

Iedere ondernemer krijgt wel eens te maken met de volgende vragen: 

  • Hoeveel is mijn bedrijf waard?
  • Hoe en tegen welke prijs verkoop ik mijn bedrijf? 
  • Ik wil een bedrijf overnemen; hoe doe ik dat?
  • Mijn onderneming heeft behoefte aan een ondernemingsfinanciering; hoe krijg ik dat voor elkaar?
  • De structuur van mijn onderneming is niet optimaal; hoe bereik ik de meest optimale juridische en fiscale structuur?

Wij zijn een officieel RV-kantoor, het team Transactions services bestaat uit onafhankelijke specialisten op het gebied van waardebepalingen van bedrijven en staat onder leiding van een Register Valuator (RV). 

    Als RV-kantoor kunnen wij je niet alleen hiermee van dienst zijn, we kunnen je ook daadwerkelijk helpen bij de dealmaking die hierbij komt kijken.  

    Realtime financieel dashboard

    Voor elke onderneming is tijdige en actuele managementinformatie van belang. Als financieel adviseur begeleiden wij u bij het opzetten van een effectief en efficiënt managementinformatiesysteem.

    Wij leveren op maat diensten en met de ondernemer zullen de wensen in kaart worden gebracht en zal de dienstverlening hierop worden afgestemd. Wij kunnen de volledige financiële boekhouding bij u uit handen nemen.

    Daarnaast hebben wij een financieel dashboard beschikbaar met gerealiseerde cijfers, eventueel inclusief een prognose welke afgezet kan worden tegenover het budget en de cijfers van voorgaand jaar. Met inzicht in de financiële gang van zaken in uw bedrijf kunt u tijdig inspelen op actuele ontwikkelingen en zo uw bedrijf beheersen. 

    Advisering

    Onze professionals zijn gespecialiseerd op het gebied van uiteenlopende fiscale- en bedrijfseconomische- en juridische advisering. Ons team kan u onder andere van dienst zijn bij het herstructureren van uw onderneming, advisering over toekomsige belastingverplichtingen en de inbreng van éénmanszaak naar een besloten vennootschap.

    Als ondernemer heeft u te maken met belastingverplichtingen en andere fiscale zaken waarbij wij u kunnen adviseren. Verder kunnen wij tijdens de opzet en de begeleiding van de financiële administratie waardevolle informatie verzamelen over uw bedrijfsprocessen. Op basis van deze informatie zullen wij u adviseren over verbeteringen van de interne beheersing van die processen.

    Salarisadministratie en HRM

    Wanneer u personeel in dienst heeft, zal er een salarisadministratie moeten worden gevoerd. Met behulp van innovatieve online tools kunnen wij uw salarisverwerking en HRM uit handen nemen. De steeds wijzigende afspraken en regelgeving is complex, onze professionals van de divisie Salarisadministratie en HRM hebben zich hierin gespecialiseerd. Wij bieden een pakket van diensten aan afgestemd op de specifieke behoeften van de onderneming. Wij beschikken over alle actuele kennis om uw salarisadministratie te verzorgen en al uw vragen snel en adequaat te beantwoorden.

    Jaarlijkse rapportages

    Iedere ondernemer heeft ongeacht zijn rechtsvorm jaarcijfers nodig. Enerzijds zijn deze cijfers van belang om de ondernemer inzicht te verschaffen in de financiële positie van het bedrijf. Anderzijds kan de jaarrekening ook dienen als verantwoordingsinstrument richting bankier of andere financiers, aandeelhouders, Belastingdienst, Kamer van Koophandel etc. Besloten- en naamloze vennootschappen hebben zelfs een wettelijke plicht tot het opstellen van een jaarrekening en de verplichting tot publicatie bij de Kamer van Koophandel van deze jaarrekening. 

    Wij verzorgen op basis van de financiële administratie de samenstelling van jaarrekeningen en de belastingaangiften. Wij zorgen ervoor dat de jaarcijfers voldoen aan alle wettelijke eisen en formaliteiten. Bovendien zullen we in overleg met de ondernemer, waar nodig, financiële informatie opnemen die gericht is op de eigen onderneming. 

    Download de Amace app

    Met de Amace app kunt u op makkelijke en veilige wijze informatie uitwisselen en samenwerken met ons. Voor toepassing ontvangt u van ons login gegevens; daarna kunt u met de Amace app op een efficiente en veilige manier: 

    • Documenten goed- of afkeuren;
    • Uw dossier altijd en overal ter inzage beschikbaar;
    • Actuele, op bedrijfsprofiel gerelateerde, nieuwsberichten ontvangen.

    Op Amace kun je rekenen

    Amace is een innovatieve dienstverlener in de accountancy. Wij creëren vrijheid voor onze relaties. Financiële vrijheid, maar wij zijn ook die strategische sparringpartner die je verder brengt. Your next level. Onze kernwaarden zijn:

    Wij zijn onderdeel van je team

    Wij zijn betrokken bij onze cliënten, begrijpen hun onderneming en privé-situatie, en zijn een klankbord of financieel, maar ook op strategisch niveau. We geven advies bij beslissingen en wensen van onze cliënten. Wij zijn de back-up achter de ondernemer, de trusted advisor. We voeren proactief onze werkzaamheden uit op basis van uw behoeften.

    Begrijpelijke taal, heldere keuzes

    We communiceren met onze cliënten in begrijpbare en duidelijke taal. We houden de lijnen kort en onze cliënten hebben voor elke divisie een vast medewerker als aanspreekpunt. Wij kennen onze cliënten en wij hebben direct en persoonlijk contact.

    Gastvrij, gedreven en leergierig

    Wij zijn open en toegankelijk. We vinden het belangrijk dat onze cliënten zich thuis voelen bij ons kantoor en zij zijn altijd welkom voor advies met een kop koffie of thee. Met onze Amace Academy houden wij ons team scherp en op de hoogte van alle veranderingen en nieuwe ontwikkelingen binnen ons vakgebied.

    Altijd beter dan de rest

    Wij willen ons elke dag verbeteren, zijn altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen binnen ons vakgebied. Dat is onze passie. En dat doen wij op een manier om onze cliënten optimaal te kunnen bedienen.

    Het team van Amace

    Werken bij Amace

    Ons professionele team breidt zich continue uit. Daarvoor zijn wij ook altijd op zoek naar de beste professionals die ons team willen komen versterken. Spreekt ons profiel jou aan? Neem dan contact met ons op via jobs@amace.nl of via ons algemene telefoonnummer. Op dit moment hebben wij ruimte voor de volgende professionals: 

    Werken bij Amace

    Contact

    Kennismaken met onze professionals? Neem vrijblijvend contact met ons op of kom bij ons langs:

    Adres
    Bilderdijkstraat 45
    2513 CM 's-Gravenhage
    Plan route

    Contact
    Tel. + 31 (0)70 392 60 00
    info@amace.nl

    Amace Financial Support B.V.

    Kamer van Koophandel:
    27287856

    Download algemene voorwaarden

    Amace Audit & Assurance B.V.

    Kamer van Koophandel:
    27328790
    Registratienummer AFM (WTA-vergunning):
    13020067

    Download algemene voorwaarden

    • Amace is aangesloten bij:
    • Nederlandse Beroepsorganisatie voor Accountants
    • Nederlands Instituut voor Register Valuators
    • Register Belasting Adviseurs